Sabtu, 26 Oktober 2013

RAY & RIN ONLINE SHOP

Coming Soon....








InsyaAllah dalam perancangan untuk buat kedai on9 pelbagai barangan.Tumpuan kepada barangan bundle dan lain-lain..

Bukan saja sibuk dengan kerja kami ni pasal loan jea..tapi sekarang duk sibuk mencari barangan bundle yang berkualiti dan yang berjenama mngikut minat dan kesukaan orang luar dan orang kita jugak..

Dalam sehari lepas sttlekan kije akan try curi masa pergi ke kedai-kedai bundle cari barangan macam baju,jaket,topi,seluar,termasuk la patung sekali..Untuk dewasa dan kanak-kanak..Ada kedai bundle yang memang takde barang yang ok tapi ada yang menarik minat untuk dibeli..Memang agak letih mencari barangan bundle yang menepati cita rasa..

Erin ni yang memamg asal tak minat kepada barangan bundle dah start minat dan ambik tahu dunia bundle.THANKS TO MR SHAHRIL merangkap en tunang..Dari pencarian bundle boleh cari duit jugak.Tambahan untuk majlis kahwin me nanti.INSYAALAH mudahan dipermudahkan..Bukan senamg untuk mencapai kesenangan.Kena usaha yang gigih baru lah akan ada hasil.

Alhamdulillah berkat beberapa minggu ni hasil pencarian bundle dapat la sedikit sebanyak barangan bundle yang berkualiti dan berjenama..

Nak habaq mai dari bukak kedai bundle sendiri belum tentu boleh dapat income yang bnyk..contoh dalam satu guni baju tak semestinya semuanya barang berjenama dan berkualiti..So rasanya lebih baik kita ni cari di setiap kedai-kadai bundle jea..InsyaAllah dari satu kedai akan dapat yang ada kualiti.kalau pergi ke 3-4 kedai memang boleh dapat la yang ok..

InsyaAllah kalau tak de apa2 erin akan realisasikan RAY & RIN ONLINE SHOP..Sekarang memang dah banyak yang dikumpul hasil pencarian kami.Belum sempat diambil gambar lagi.Dalam proses semuanya..INSYAALLAH doakan terbaik..

Persiapan kahwin belum siap sepenuhnya.Buat slow2 pun tak pe.Harap akan ok semuanya.




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

:) Salam Perkenalan.

Unknown berkata...

ya salam perkenalan juga =) terima kasih.. ^_^